جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 916151
۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
علی مولایی

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آثار و تألیفات آیت الله تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گردآوری می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام علی مولایی، مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آثار، تألیفات، مقالات، تصاویر و سخنرانی‌های آیت الله تسخیری در حال گردآوری است و بخش ویژه ای در خبرگزاری تقریب طراحی شده که تمام این آثار در آنجا گردآوری و پس از تکمیل نهایی در یک سایت جدید تحت عنوان آیت الله تسخیری بارگذاری می شود.

وی تأکید کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های مرحوم آیت الله تسخیری در داخل کشور و سطح بین الملل، خواستار همکاری سازمان‌ها، نهادها و شخصیت های حقیقی و حقوقی برای غنای هرچه تمام تر این سایت هستیم.

مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اشاره کرد: دفتر یادبود مرحوم آیت الله تسخیری از روز شنبه اول شهریور تا چهارشنبه پنجم شهریور در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صورت رسمی برپا بوده و شاهد حضور جمع قابل توجهی از علما، اندیشمندان، مسئولان و علاقه مندان برای ثبت دیدگاه‌هایشان در مورد شخصیت آن فقید سعید بوده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha