چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
زیاد النخاله

حوزه/ دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ارتحال آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ارتحال آیت الله محمدعلی تسخیری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

انا لله و انا الیه راجعون

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم جلیل القدر و تقریب نهاد آیت الله شیخ محمد علی تسخیری را دریافت کرد. آن مرد جهاد ، علم ، فرهنگ و سیاست، مرد وحدت، عزت و کرامت امت و مبارزه با دشمنان، مرد دفاع از فلسطین و آرمان  مقدس انسانی آن. به همین مناسبت ما ضمن آن که اعلام  می کنیم راضی به مشیت الهی هستیم، از خداوند متعال مسألت می نماییم که به ما برای ادامه مسیر ایشان تا تحقق پیروزی عظیم یاری فرماید.

اینجانب به نام خودم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و اعضای دفتر سیاسی این جنبش، درگذشت این عالم ربانی را به ولی امر مسلمین، خانواده آن فقید،مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، علما،اندیشمندان، فرهیختگان و تمام امت اسلامی تسلیت عرض نموده  و از خداوند متعال مسألت می نمایم آن مرحوم را با شهدا و اولیاء  الهی محشور نموده و به خانواده ایشان صبر جمیل عنایت فرماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha