جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه

حوزه/ امام جمعه کاشان گفت: خیلی زیباست که مسولین درکنار مردم و مردم دررکنار مسولین برای حل مشکلات کشور وحدت آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در سفر خود به شهر برزک و در جلسه شورای اداری اظهار داشت: وحدت مردم و مسولین برای مرتفع شدن مشکلات منطقه بسیار زیباست .

نماینده ولی فقیه درکاشان افزود: این که امام جمعه در کنار شورا و شهردار و بخشدار مشکلات را در قالب نوشتار می نوشتند و این جزوه را با دو رویکرد، یکی مشکلات فاقد بررسی در کوتاه مدت و یک نگاه حل بعضی مشکلات با برنامه ریزی بلند مدت به اجرا در آید.

 آیت الله سلیمانی تاکید کرد: پیشنهاد امام جمعه در قالب تشکیل کارگروهی برای مرتفع کردن مشکلات پسندیده است من نیز درخواست میکنیم نیازمندیهای بخش را در دو فاز مکتوب کنید و در اختیار فرماندار بگذارید و به نوعی اولویت بندی کنید تا زودتر به نتیجه برسید

همچنین فرماندار ویژه کاشان در شورای اداری شهر برزک گفت: هیچ توجیهی از مشکلات بخش برزک قابل بخشش نیست و مدیران دستگاهها برای مرتفع شدن مشکلات مردم تمام نیروی خود را بکار بگیرند.

علی اکبر مرتضایی قهرودی افزود: موارد و مشکلات بخش را امروز یادداشت کردیم، روسای ادارات باید به زودی برای مرتفع شدن مشکلات اقدام کرده و به نسبت اولویت پیگیر مشکلات شوند تا بر اساس ضرورتهای منطقه برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای رفع نیازهای منطقه باید ابتداً مشکلات را احصا کنیم و بر طبق اولویت برنامه ریزی و با همت بیشتر آنها را بر مرتفع کنیم تا زودتر به نتیجه برسیم.

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: اگر مدیری انگیزه خدمت را ندارد می تواند جایگاه خود را به فرد دیگری که انگیزه و همت بهتری دارد بدهد تا کارها روی زمین نماند و خدمت به مردم در اسرع وقت صورت گیرد

همچنین بخشدار برزک گفت :افتخار میکنیم به زودی با افتتاح ۳۰ پروژه در بخش برزک گشایش بیشتری در قسمتهای مختلف خواهیم داشت با وجود متقاضیان سرمایه گذار در برزک می طلبد تا زیر ساخته‌ای صنعتی منطقه به سرعت آماده شود.

سعید قندی گفت : با احداث پروژه پسماند به زودی برزک به بخشی پاک تبدیل خواهد شد و امیدواریم با حمایت مسولین طرح های احداث دامگاه و گاوداری منطقه با  ۵۰۰۰ راس گاو به زودی بهره برداری شود.

وی افزود: در بخش اداره راه و شهرسازی برزک بخشی از پروژه جاده کاشان - برزک افتتاح شده که حدود ۲۵ کیلومتر آن در ادامه دو بانده خواهد شد و  همچنین احداث راه کارخانه و مشکلات مجوز آن و ساماندهی و دیوار چینی رودخانه های مرق آزران و بیداک برزک ، اصلاحیه مناطق حفاظت شده بخش ، اصلاح شبکه آبرسانی و مرمت و بازسازی مخازن آب شرب و تحویل مسکن جوانان مشکلات منطقه محسوب می شود که امیدوارم هر چه زودتر به سر انجام برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha