چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 918745
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
جشن عاطفه ها

حوزه/ رویداد ملی شور عاطفه ها همزمان با سراسر کشور باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از امروز به مدت ۲۱ روز در استان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، محمد شجاعان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی(آموزش از راه دور و غیرحضوری)،  این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با مشارکت نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید(ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) را در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک مدنظر دارد.

وی افزود: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب«شور عاطفه‌ها»مایحتاج تحصیلی پنج هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن ها توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به رویکرد این نهاد با توجه به شرایط کنونی، مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی است، گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه پرداخت کنند.

وی یادآورشد: سامانه چهار رقمی ۱۸۱۱ این نهاد نیز آماده پاسخگویی به سئوالات مردم خداجو در سطح استان و شهرستان هاست.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha