پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلماس

حوزه/ فرماندار سلماس در جمع طلاب با تاکید بر ضرورت آشنایی با فضای رسانه ای، گفت: طلاب برای رساندن پیام دین، به ابزارهای نوین تبلیغی از جمله رسانه‌ها مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، علی اکبر عسگری، فرماندار سلماس، امروز در آئین افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه امام علی علیه السلام که در محوطه این مدرسه برگزار شد، با اشاره به اقتضائات زمانی تبلیغ دین، آشنایی طلاب با فضای رسانه ای و کیفیت ارائه معارف اهل بیت علیهم السلام به جامعه را امری مهم دانست و گفت: امروز جامعه به تبلیغ دینی نیاز بیشتری دارد و لازم است طلاب برای رساندن پیام دین، به ابزارهای نوین تبلیغی از جمله رسانه‌ها مجهز باشند.

 فرماندار سلماس همچنین از فعالیت های مدرسه علمیه امام علی علیه السلام در بخش حفظ و تفسیر قرآن، در کنار آموزش طلاب تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس هم در این مراسم با اشاره به روایات ائمه اطهار علیهم السلام در باب فضیلت علم آموزی و جایگاه ویژه علماء، اظهار کرد: مسئولیت حوزه‌های علمیه در قبال جامعه بسیار بالاست و طلاب باید با جدّیت و تلاش بیشتر در کسب علوم دینی و حفظ قرآن به نیازهای دینی جامعه پاسخگو باشند.

امام جمعه سلماس با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد حوزه انقلابی، بیان داشت: طلاب باید با مسائل سیاسی آشنا شوند و هیچ طلبه‌ای نمی‌تواند نسبت به دفاع از انقلاب بی‌تفاوت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha