پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی

 حوزه/ حجت الاسلام موسوی در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در مسجد آقا سیدعلی قزوین گفت: قرآن بهترین نسخه آرامش بخش در سختی ها و بحران هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سیدرضا موسوی در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در مسجد آقا سیدعلی قزوین، توجه و انس به قرآن را مایه سعادت و آرامش انسان دانست و تصریح کرد: قرآن در بردارنده همه فضائل، خوبی ها و مایه آرامش انسان است، ولی متأسفانه در برخی اوقات این کتاب آسمانی مقدس مهجور مانده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: باید بدانیم قرآن کریم تنها مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران ها و سختی های زندگی می تواند بهترین آرامش بخش و امید آفرین باشد و هیچ چیزی برای آرامش دل های نگران بهتر از نویدهای خدا نیست و چیز دیگری نمی تواند انسان را به این آرامش برساند.

حجت الاسلام موسوی، با بیان این که آرامش واقعی در سایه انس با قرآن فراهم می شود، اظهارکرد: انس و توجه به قرآن فوائد زیادی در زندگی انسان دارد و باعث صیقل دادن روح انسان می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تا زمانی که قرآن وارد بطن و متن زندگی مردم نشود، جامعه دچار نفاق و انحراف خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم در صراط نجات باقی بمانیم و از فتنه های آخر الزمان در امان باشیم باید زندگی خود و فرزندان مان را در پناه قرآن قرار داده و با عمل به آیات الهی، خود را از فتنه های عظیم حفظ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha