پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب

حوزه/ کتاب «۴۰ سالگی، سفرنامه دفاع مقدس» با رویکرد گردشگری و سفر، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «۴۰ سالگی، سفرنامه دفاع مقدس» همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس منتشر شد؛ این کتاب با دیدگاه جدید و با رویکرد گردشگری و سفر به موضوع دفاع مقدس پرداخته است و در نوع خود نخستین کتاب ایرانی در زمینه گردشگری جنگ و دفاع است.

کتاب «۴۰ سالگی، سفرنامه دفاع مقدس» به بررسی مناطق عملیاتی از شمال‌غرب تا جنوب و بر اساس استان‌های مرزی و درگیر جنگ، به معرفی موقعیت جغرافیایی، آنچه اتفاق افتاده، عملیات‌ها، شهدای شاخص در هر منطقه و همچنین یادمان‌های شهدا می‌پردازد و با ارائه نقشه‌ها و تصاویر به یادماندنی، روایتی متفاوت و خواندنی از هشت سال جنگ تحمیلی ارائه می‌کند.

در بخش پایانی کتاب موزه‌های جنگ و دفاع مقدس در کشور معرفی شده است؛ یکی از مزیت‌های این کتاب معرفی و شناساندن رخداد و اتفاقات هشت سال دفاع‌مقدس در قالب یک سفر و به زبان ساده و بی‌جهت است که در توسعه فرهنگ و ارزش‌های دفاع‌مقدس و آشنایی نسل کنونی با اتفاقات و رشادت‌های مردان و زنان بزرگ میهن اسلامی، نقش اساسی ایفا می‌کند.

کتاب «۴۰ سالگی، سفرنامه دفاع مقدس» توسط موسسه ایرانیان کارنیا با همکاری انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس تهیه و منتشر شده است که خواندن آن به همه علاقه مندان و کسانی که می‌خواهند تصویر جامعی از هشت سال جنگ تحمیلی داشته باشند، توصیه می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه و سفارش کتاب با شماره تماس ۸۸۷۲۳۱۳۶ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha