جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسین کریمی مقدم

حوزه/ حجت الاسلام حسین کریمی مقدم، تلاش برای تحریف قرآن را نشانه ضعف دشمنان عنوان کرد و گفت: قرآن کتابی مستدلل و غیرقابل کتمان بوده و آیات آن مطابق با منطق، عقل و حکمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام حجت الاسلام حسین کریمی مقدم شامگاه پنجشنبه در نشست جمعی از فعالان قرآنی و طلاب کردستانی، اظهار کرد: زندگی همه ما به عنوان انسان که اشرف مخلوقات خوانده می شویم، باید براساس معنویات و منطق باشد.

این کارشناس قرآنی ادامه داد: بی جهت نیست که بسیاری از بزرگان دین همواره ما را به زندگی مطابق با قرآن سفارش می کنند، زیرا قرآن سرشار از خوبی ها، هدایت ها و... است.

حجت الاسلام حسینی مقدم با اشاره به اینکه دور شدن از قرآن زمینه ساز ناهنجاری های بزرگ برای جهان بشریت به ویژه جهان اسلام است، افزود: تا زمانی که ارتباط ما با قرآن محکم، استوار و منظم باشد و به دستورات آن عمل نماییم، هرگز در زندگی دچار پشیمانی نمی شویم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت مراکز قرآنی در استان کردستان، عنوان کرد: باید نگاه ما به اسلام و دین نگاهی جامع و کاربردی باشد. نباید اجازه دهیم که مباحث قرآنی در جامعه غریبه باشد.

حجت الاسلام کریمی مقدم، قرابت انسان با قرآن را زمینه ساز سعادت عنوان کرد و گفت: آموزه های قرآنی چیزی جز هدایت و رستگاری نیست.

وی، تلاش برای تحریف قرآن را نشانه ضعف دشمنان عنوان کرد و گفت: آیات قرآن مطابق با منطق، عقل و حکمت است، بنابراین تلاش برای تحریف این کتاب برای دشمنان عملی ناممکن است.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه کردستان در پایان با اشاره به لزوم تجهیز و توسعه مراکز آموزش قرآن در استان کردستان، گفت: با وجود وسایل ارتباط جمعی به ویژه فضای مجازی که در آن بسیاری از عقاید الحادی و دین ستیز بین افراد تبادل می شود، اکنون نیازمند ایجاد یک بستر محکم دینی برای تقابل با افکار الحادی هستیم که بهترین راه، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ قرآن و زندگی قرآنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha