جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی

حوزه/ آیین آغاز فعالیت مرکز تخصصی شیعه شناسی استان هرمزگان با حضور مسئولین استانی، در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آیین افتتاحیه مرکز تخصصی شیعه شناسی در مدرسه علمیه النبی بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این جلسه ضمن تبریک ماه ربیع الاول، بیان داشت: حرکت بزرگی با افتتاح مرکز تخصصی شیعه شناسی در استان هرمزگان صورت گرفته و ان شاءالله در سال های آینده بتوانیم توسعه و گسترش این حرکت علمی را در تمام رشته ها شاهد باشیم.

 امام جمعه بندرعباس افزود: با وجود ۲۵ مدرسه علمیه و حضور بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر در هرمزگان، متناسب با مشکلات و ظرفیت های استان فعالیت های چشمگیری صورت نگرفته است که نیازمند تلاش هر چه بیشتر مدیران حوزه است.

وی افزود: در اولین جلسه که خدمت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله اعرافی رسیدم مشکلات را بیان و درخواست کمک جهت تقویت جایگاه علمی طلاب و روحانیون استان هرمزگان را با تسهیل راه‌اندازی رشته‌های تخصصی متناسب با شرایط استان را داشتیم که الحمدلله محقق شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: در رودان به همت حجت الاسلام والمسلمین عدالت توانستیم مرکز تخصصی کلام را با هدف تقویت شیعه شناسی راه اندازی کنیم که در مقابل توطئه های وهابیت بتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.

گفتنی است، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha