جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد مروارید

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: همه ادیان و مذاهب و شیعه و سنی در عین محفوظ ماندن جهات مذهبی شان، باید مراقب تفرقه افکنی ها و تضعیف دین که از سوی استبکار صورت می گیرد، باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مروارید، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و سالروز ولادت امام صادق(ع) گفت: امروز تمام دشمنان برای از بین بردن اسلام و نشانه هایش، مصمم شده اند و مثال اخیر آن رفتار رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس رسول مکرم(ص) است.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان افزود: آنها دربرابر حقیقت اسلام می دانند اگر دستورات این دین الهی اجرا شود، اثری از کفر و ظلم استکبار و سردمداران مستکبر عالم باقی نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه باید سعی کنیم با تکیه بر مشترکات خود در برابر دشمن مشترک بایستیم، گفت: همه ادیان و مذاهب و نیز شیعه و سنی در عین محفوظ ماندن جهات مذهبی شان، باید مراقب تفرقه افکنی ها و تضعیف دین که از سوی استبکار صورت می گیرد، باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مروارید با بیان اینکه مباحث علمی در محیط های علمی با بحث وحدت منافاتی ندارد، ابراز کرد: دشمن می خواهد اتحاد مسلمین را از بین ببرد و از این رو ما نباید بگذاریم این مسئله محقق شود، بلکه می بایست در برابر کفر جهانی بایستیم و در مسیر ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha