جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلسله درس گفتار

حوزه/ کارگروه سنت های کارآمد معاونت پژوهش حوزه خراسان با توجه به لزوم فاصله گذاری های اجتماعی، برنامه ی « سلسله درس گفتارهای مجازی اخلاق و معنویت » را، ویژه شب های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، کارگروه سنت های کارآمد معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با توجه به لزوم فاصله گذاری های اجتماعی، برنامه ی « سلسله درس گفتارهای مجازی اخلاق و معنویت » را، ویژه شب های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می کند.

سلسله درس گفتارهای مجازی اخلاق و معنویت در حوزه علمیه با موضوع تبیین سبک زندگی اخلاقی و معنویت طلاب بر اساس کتاب شریف «مرآة الرشاد؛ تالیف علامه مامقانی» توسط اساتید حوزه علمیه مشهد و قم، شیخ محمد عندلیب همدانی، استاد محمد مروارید و استاد محسن ملکی ارائه می شود.

زمان برگزاری این درس گفتارها از اولین روز ماه مبارک رمضان، ۶ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه، هر روز ساعت ۹ به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

این برنامه در کانال پیام رسان ایتا سنت ها کارآمد ارائه می شود و همچنین در سایت حوزه علمیه خراسان و همچنین در سایت سنت های کارآمد و کانال سروش محاضرات، بارگذاری می شود.

شایان ذکر است، با توجه به محتوایی که در دروس ارائه شده تولید می شود، سوالات و مسابقه ای برگزار می شود که به بهترین پاسخ ها نیز جوایز نفیسی تعلق می گیرد.

گفتنی است، کارگروه سنت های کارآمد معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان از اواخر سال ۱۳۹۷ با عنایت خاص آیت الله سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و اعضای شورای عالی این حوزه، کار خود را در قالب کارگروه آغاز کرد.

برگزاری نشست ها، همایش ها و پیش همایش ها با هدف ارائه و ترویج عمومی دغدغه سنت های کارآمد در حوزه علمیه خراسان و دیگر نقاط کشور همچون پیش همایش تربت حیدریه یکی از اهداف انجام شده در این کارگروه بود.

تولید مکتوب و پژوهش در رابطه با روحانیت اصیل، یکی دیگر از اهداف و اقدامات این کارگروه بود که در همین راستا نیز برای سومین اقدام، تولیدات فراوانی در عرصه رسانه و فضای مجازی پیرامون معرفی سنت های کارآمد، تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha