پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه / اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین گفتند: نامه مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه نیاز به تحلیل ویژه ای دارد تا چرایی آنچه که امروز دامن بشریت را گرفته به خوبی مشخص نماید.

کبری حسین نژاد از اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: رهبر انقلاب با به چالش کشیدن گفتمان حاکم بر غرب در مسئله هولوکاست، جوانان فرانسه را با تناقض آشکار دولت های غربی آشنا کردند و ممنوعیت سؤال از هولوکاست را برخورد دوگانه در مسئله آزادی بیان کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: جوانی فصل شور، حرکت، پویایی و موتور محرک انقلاب های فکری در جوامع به شما می آید و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قضیه جسارت به ساحت مقدس پیامبر رحمت با درایت، جوانان فرانسه را مورد خطاب قرار داده و آنها را با پرسش هایی دعوت به تفکر و تامل در سیاست های ننگین ضد حقوق بشری دولت فرانسه کردند.
 

 نامه رهبری زمینه ساز انقلاب فکری در جوانان غربی

خانم موسوی از اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین هم در رابطه با ارسال نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشور فرانسه بیان کرد: به نظر می رسد آنچه در پیام رهبر معظم انقلاب حائز اهمیت است، مخاطب قرار دادن قشر جوانان کشور فرانسه است، چرا که جوانان همیشه جسورترند و کمتر محافظه کاری می کنند و اگر به فرض واکنشی در ظاهر نشان ندهند بارقه ای در ذهنش زده می شود که همین بارقه های در ظاهر کوچک به آتش های زیر خاکستر تبدیل می شود و زمینه ساز انقلاب فکری نوینی در غرب می باشد.

وی ادامه داد: این نامه نشان دهنده احاطه مقام معظم رهبری با شرایط فعلی اسلام در اقصی نقاط جهان است و حاوی مطالب زیبا و آموزنده ای برای همه مسلمانان و آزادیخوان جهان می باشد که باید مورد تحلیل قرار گیرد.
 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha