جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسن زاده

حوزه/ فرمانده بسیج سپاه محمدرسول الله(ص) در برنامه «یه روز تازه» گفت: بسیج یک تفکر است و خوشبختانه تمام ملت ما بسیجی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) که در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، در پایگاه ولی عصر(عج) مهمان برنامه «یه روز تازه» بود، درباره خدمات بسیج در این روزها به مردم، گفت: زمانی که بسیج تشکیل شد، گمان نمی کردیم که یک روز برکات آن کل کشور و خارج از کشور را فرا گیرد.

وی افزود: رشد و اعتلای بسیج به موازات انقلاب اسلامی پیش رفت. بسیج به برکت شهدا، هرجا که ملت و نظام نیازمند یاری بوده اند، به کمک آمده است. در این چندماه اخیر اولویت های بسیج برای مردم آشکار شد.‌ در کنار مردم بودن، رفع مشکلات، توجه به محرومیت زدایی و معیشت مردم و همچنین مسائل فرهنگی و اجتماعی در دستور کار ما قرار دارد.

سردار حسن زاده با اشاره به حضور داوطلبانه طلاب و پزشکان بسیجی در کنار کادر درمان و توزیع کمک های مومنانه بین مردم، تصریح کرد: یکی از نکات قابل توجه این اقدامات، تعامل اقشار و ارگان های مختلف با یکدیگر بود، درواقع بسیج تنها پرچمدار و متولی این حرکت هاست و در مسیر خیرین مشارکت کردند و به لطف خداوند تفکر بسیجی این روزها فراگیر شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیون ماسک به همت بسیجیان تهیه و توزیع شده است. بیش از ۱۰ میلیون بسته بهداشتی در اختیار مردم قرار گرفت. همچنین در تلاش هستیم با آغاز طرح «سردار سلیمانی»، داوطلبان بسیجی در کنار کادر درمان به کاهش کرونا کمک کنند. نکته دیگر هم این است که بخش قابل توجهی از مردم ما آسیب دیده اند.‌کمک های بسیج در ابتدای بحران کرونا، طیفی از محرومین را در بر میگرفت اما درصدد هستیم که این کمک ها را هدفمند و هوشمند کنیم.

این فرمانده با بیان اینکه باید بسیج را نیروهای مقاومت جهان اسلام دانست، اظهار کرد: تفکر بسیج، مقاومت، ایستادگی، خستگی ناپذیری و همدلی است. بسیجی بودن عضو بودن در جایی نیست بلکه یک روحیه است، خوشبختانه ملت ما همه بسیجی اند. در بسیاری از کشورهای دیگر هم تفکر بسیجی رشد یافته است و بسیج تنها مسئول و متولی حرکت اولیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha