جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
"غاده غویس" خبرنگار لبنانی در شبکه الجزیره

حوزه/ "غاده عویس" خبرنگار لبنانی در شبکه الجزیره در یک دادگاه آمریکایی در ایالت فلوریدا علیه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی شکایت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "غاده عویس" خبرنگار لبنانی در شبکه الجزیره در یک دادگاه آمریکایی در ایالت فلوریدا علیه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی شکایت کرد.

وی ولیعهد سعودی و همتای اماراتی او را به دست داشتن در هک تلفن همراه و انتشار عکس های خصوصی اش متهم کرد و گفت: بن سلمان گمان می کند با سیاست خرید جرم و ایجاد رعب و وحشت می تواند به موفقیت برسد، امّا این کار اشتباهی است.

خبرنگار لبنانی تصریح کرد: فکر می کنند که نمی توان آنها را مجازات کرد و می توانند به دوره استبدادی خود ادامه دهند.

وی با اشاره به شکایت های صورت گرفته علیه بن سلمان از جمله؛ شکایت "خدیجه چنگیز" نامزد جمال خاشقچی و سعد الجبری عضو سازمان اطلاعات عربستان، افزود: رهبران مستبد مصونیت ندارند و هیچ کس بالاتر از قانون بین المللی نیست.

خبرنگار الجزیره تأکید کرد: این قضیه تنها یک معرکه شخصی نیست، بلکه نبردی برای تمامی کسانی است که نمی توانند علیه ظلم حرفی بزنند.

عویس بیان داشت: برخی از عکس های شخصی ام طی چند ساعت ۴۰ هزار بار در صفحه توئیتر منتشر شد و مشخص بود که با برنامه ریزی مسئولین سعودی منتشر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha