شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباس محمد حسنی

حوزه/رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات ارتش در مبارزه با کرونا را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، اظهار کرد: پس از این فرمان بود که همه اقشار و گروه‌های مختلف به صورت خودجوش وارد عرصه عمل شدند و فرمان رهبری معظم را لبیک گفتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه در خصوص اقدامات ارتش در مقابله با کرونا، گفت: ارتش از همان لحظه‌های نخستین در صحنه بود هم در ضد عفونی شهرها و هم در بیمارستان‌هایی که نیاز به همکاری بود. ۲۸ بیمارستان ارتش در کل کشور تماما درگیر مبارزه با کروناست. 

وی ادامه داد: در زمینه کمک‌های مومنانه در کل یگان‌های ارتش اقدامات خوبی اتفاق افتاد و هیچ پادگانی نداشتیم که در این رزمایش شرکت نکرده باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ارتقای بصریت دینی و سیاسی، سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از خانواده‌های ارتش را تحت پوشش برنامه های بصریتی قرار دادیم و ویژه برنامه‌هایی برای سربازان تحت عنوان «حلقه‌های محبت و معرفت» در روزهای پنجشنه داریم. 

محمدحسنی اظهار کرد: شبکه هادیان سیاسی در طول سال فعال هستند و در یگان‌ها آگاهی ‌بخشی های سیاسی پیوسته در حال انجام است و ارتش در تراز بالایی از بصیرت دینی و سیاسی قرار دارد که رهبری معظم بر همین اساس فرمودند «امروز ارتش نمایشگاه بزرگی از ارزش‌های اسلامی است».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha