چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: صداقت عالمانه، صراحت خالصانه، ایستادگی و تحمل هزینه فراوان در راه دفاع از مکتب نورانی اسلام از ویژگی های بارز و برجسته آیت الله مصباح یزدی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام  والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال فقیه انقلابی و متفکر مجاهد حضرت آیت الله مصباح یزدی(ره)، رئیس محترم موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و عضو مجلس خبرگان رهبری، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، موجب تاثر و تالم عمیق علاقمندان به انقلاب اسلامی و اندیشه های اسلامی گردید.

این مجاهد و نظریه پرداز کم نظیر در زمره برجسته ترین شاگردان امام راحل(ره) و در دوران طاغوت در صف اول مبارزان قرار داشتند.

ایشان با راه اندازی بخش آموزش موسسه در راه حق و پایه گذاری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، زمینه ساز تولید گسترده دانش در حوزه علوم انسانی مبتنی بر معارف اسلامی و تربیت خیل عظیمی از نخبگان، دانش پژوهان در رشته های متنوعی مانند معارف قرآنی، فلسفه، اقتصاد اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی و ... گردیدند.

صداقت عالمانه، صراحت خالصانه، ایستادگی و تحمل هزینه فراوان در راه دفاع از مکتب نورانی اسلام، اندیشه های امام راحل و رهبری، مرزبانی از اندیشه اصیل اسلام و انقلاب اسلامی و پیشگامی پیوسته و شجاعانه در صراط مستقیم انقلاب و ارادت و تبعیت کامل از مقام معظم رهبری از ویژگی های بارز و برجسته این فقیه مجاهد بود.

اینجانب این ضایعه تاسف برانگیز را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده و فرزندان ایشان، حوزه های علمیه، دانشگاهیان و جامعه علمی و امت بزرگ اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha