پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرحوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: روزی نیست که سردمداران آمریکا و گروه های تروریستی خواب راحت از ترس انتقام داشته باشند، ان شاءالله انتقام قطعی است و خواهیم گرفت؛ امروز دوره "بزن در رو" طبق گفته مقام معظم رهبری تمام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی که در شهرستان کوار برگزار شد، در خصوص جایگاه این شهید والا مقام اظهار کرد: شهید سلیمانی همانطور که جلوه حماسه، شجاعت و شهامت نظام بود، جلوه مهرورزی نظام اسلامی نیز بود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس اظهار کرد: در سال گذشته در همین ایام اتفاقی که حاج قاسم و همه انتظار آن را می کشیدند، رقم خورد.

عضو جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: مردی که عمر خود را در راه مجاهدت خدا هزینه کرد، به آرزوی خود رسید؛ مرگ در بستر برای حاج قاسم فاجعه بود. ایشان به آرزوی خود رسید و نام او جاودانه شد، اما روی دیگر این سکه جنایت هولناکی بود که شیطان بزرگ آمریکا انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: دولت های استکباری تلاش های بسیاری انجام دادند که حاج قاسم را با عوامل مزدور خود ترور کنند، اما نتوانستند این کار را انجام دهند؛ در عراق و سوریه یکی از اهداف اصلی آنان در طول سال های متمادی زدن این شخصیت بود.

استاد سطح عالی حوزه، یکی از عوامل عزت آفرینی مردم ایران را شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی به دست اشق الاشقیا به شهادت رسید و این افتخاری برای این شهید والا مقام بود و این از سر استیصال آمریکا بود.

وی عنوان کرد: روزی نیست که سردمداران آمریکا و گروه های تروریستی خواب راحت از ترس انتقام داشته باشند. ان شاءالله انتقام قطعی است و خواهیم گرفت؛ امروز دوره بزن در رو طبق گفته مقام معظم رهبری تمام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین استوار در ادامه سخنان خود در خصوص جایگاه حضرت زهرا(س)، گفت: توسل به حضرت صدیقه(س) تمام گره ها را باز می کند، همانطور که شهید سلیمانی نیز حضرت زهرا(س) را پناه خود می دانست و سعی کرد حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهد.

وی گفت: اگر به دنبال حیات طییبه هستیم باید زندگی ما فاطمی باشد، هنگامی که به حیات طیبه رسیدیم فاطمی می شویم؛ چند ویژگی شهید سلیمانی الگوگیری از اهل بیت بود که یکی از آن ها اخلاص بود.

عضو شورای حوزه علمیه فارس تصریح کرد: شهید سلیمانی از هیچ کسی جز خدا نمی ترسید و این همان اخلاص است؛ به دنبال جلب رضایت خداوند بودن ویژگی اولیای حق است که شهید سلیمانی نیز آن را دارا بود.

عمار انقلاب

وی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح به معنای واقعی عمار انقلاب بود، شخصیتی که با داشتن مقام بالای علمی در محضر ولی امر زانوی تواضع و ادب به زمین می زد.

عضو جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: آیت الله مصباح فخر شیعه و حوزه علمیه بود و بصیرت، شجاعت و اخلاص آن مردم بزرگ الگویی بزرگ بود؛ پس از ارتحال آیت الله محمد یزدی ارتحال این عالم و فیلسوف مجاهد هم بسیار دردناک بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha