دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار سیدصادق حسینی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، باید وحدت و انسجام را جزو اولویت های خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در مراسم یادواره شهدای ۲۸ دی ماه شهر سنندج اظهار داشت: دشمن بعثی ۲۸ دی ماه سال ۱۳۶۵ سنندج را به شدت بمباران کرد و در این بمباران بیش از ۲۲۰ نفر از اهالی این شهر به شهادت رسیدند که این اوج وحشیگری رژیم بعث را می رساند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: بسیاری از شهدای این بمباران وحشیانه را کودکان، سالخوردگان و...بودند.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود افزود: امروز باید با تاسی از سیره امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش های این انقلاب الهی و مردمی کوشا باشیم.

این فرمانده نظامی بیان کرد: شهدا نماد سربلند این نظام هستند، بنابراین باید با برنامه ریزی و کار جهادی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم؛ کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر می خواهیم به معنای واقعی ادامه دهنده راه شهدا باشیم، باید وحدت و انسجام را جزو اولویت های خود قرار دهیم. مسئولان هم وظیفه دارند که از پتانسیل های معنوی و مادی کشور در اعتلای این نظام در سطح منطقه و جهان استفاده کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده های شهدای ۲۸ دی ماه سال ۶۵ شهر سنندج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha