جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ حضرت آیت الله مدرسی از علمای عراق راه رسیدن به زندگی بهتر و دستیابی به شفاعت حضرت فاطمه زهرا (س) را نورانی شدن به نور حضرت صدیقه طاهره (س) و تأسی از سیره مبارک آن حضرت بیان کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق راه رسیدن به زندگی بهتر و دستیابی به شفاعت حضرت فاطمه زهرا (س) را نورانی شدن به نور حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و تأسی از سیره مبارک آن حضرت بیان کرد.

ایشان از همگی به ویژه بانوان خواست سیره حضرت زهرا (س) را به عنوان سبک زندگی خود به کار گیرند و تلاش کنند خانه هایشان در سادگی و ذکر خداوند تصویر کوچکی از خانه حضرت صدیقه طاهره (س) باشد و همچنین در تربیت فرزندان از همان شیوه الهی که آن حضرت در تربیت فرزندان به کار گرفته اند، استفاده کنند.

آیت الله مدرسی از زنان مومن خواستند فرزندان خود را مطابق اخلاق حضرت سید الشهدا (علیه السلام) که مظهر تربیت حضرت فاطمه زهرا (س) است، تربیت کنند و تربیت آنها را به فضای مجازی یا خیابان و مدرسه نسپارد.

این عالم شیعه با بیان اینکه اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حضرت صدیقه طاهره (س)، سرچشمه خیر و رحمت الهی است، افزود: ما برای تقرب ارواح، قلوب و زندگی خود به منبع رحمت الهی برای حضرت فاطمه زهرا (س) گریه می کنیم و مراسم عزاداری برگزار می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha