چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ در جلسه جامعه روحانیت شیراز مطرح شد: کانال و شبکه های اجتماعی اسلام را به تمسخر گرفته اند و از وزیر ارتباطات که اقدام موثری انجام نداده، تعجب می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مسجد الزهرا(س) شیراز برگزار شد، از حمایت های نماینده ولی فقیه در فارس و دبیر جامعه روحانیت شیراز از طلاب جهادی تغسیل اموات کرونایی قدردانی کرد.

وی به موضوع انتخابات اشاره و اضافه کرد: اکنون موضوع برگزاری انتخابات مشخص نیست که آیا همانند دوره های گذشته به صورت حضوری برگزار خواهد شد یا به دلیل کرونا باید در فضای مجازی برگزار شود، اگر انتخابات آینده در فضای مجازی رقم بخورد قطعا باید یک آموزشی هایی را برای نیروی های متدین داشته باشیم، چراکه مشارکت کننده ها اکثرا از اقشار مذهبی هستند.

حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان فسا نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: باید تلاش کنیم جامعه در وضعیتی قراربگیرد که در مسیر نظرات مقام معظم رهبری قرار گیرد، این کار مستلزم آن است که در سطح کشور و استان جامعه روحانیت فکری به حال وضعیت مجلس و انتخابات کند.

وی افزود: مجلس در حد توان خود ظاهر شده است، اما در خصوص وضعیت ریاست جمهوری لازم است که تکلیف مردم را روشن کنیم، اگر بنا است در انتخابات ریاست جمهوری و موارد دیگر موضع گیری کنیم باید بررسی کنیم که به چه صورت باشد.

حجت الاسلام یارمحمودی، عضو جامعه روحانیت شیراز همچنین، موضوع اقتصاد را یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: باید مسئولان نیز بیش از پیش به این موضوع بپردازند، چراکه مردم دچار مشکل هستند.

وی در ادامه فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد:  کانال و شبکه های اجتماعی اسلام را به تمسخر گرفته اند و از وزیر ارتباطات که اقدام موثری انجام نداده، تعجب می کنیم. مسئولان موظف اند تا به این مسئله رسیدگی کنند.

عضو جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد: چرا در خصوص اینترنت ملی اقدام نمی شود؛ در مسئله موشک به خودکفایی رسیده ایم، اما هنگامی بحث مقدسات می شود کاری عده ای هیچ کاری نمی کنند.

حجت الاسلام خوشنویس، عضو جامعه روحانیت شیراز نیز در این جلسه فضای مجازی را معرکه جنگ دشمن دانست و مطرح کرد: باید در فضای مجازی حضور پیدا کنیم، چراکه فضای مجازی معرکه جنگ دشمن است اگر ورود پیدا نکنیم دشمن هجوم می آورد.

وی ادامه داد: کلیپ های بسیاری در فضای مجازی علیه روحانیت تولید می شود، از این رو می طلبد تا روحانیت در فضای مجازی حضور پیدا کند و شبهات را پاسخ دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha