سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماز جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مساله برجام و مذاکره با آمریکا را مشروط به رفع کامل تحریم ها دانست و گفت: نباید مسئولین نظام اسلامی به دنبال مذاکره و گفتگو با آمریکا و برگشت به برجام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با بیان این که شاد کردن دل مؤمن سبب رضایت خداوند می شود، اظهار داشت: از شاد کردن دل مومن در روز قیامت نوری ایجاد می شود که انسان را از تمامی ترس های قیامت نجات می دهد و شاد کردن اهل خانواده هم از این قبیل می باشد که پیامبر (ص ) می فرمایند؛ نشستن فرد کنار خانواده خود و محبت کردن او افضل از اعتکاف در مسجد النبی می باشد.

وی با درخواست از مردم و خیرین برای کمک به مفروش کردن مصلای امام خمینی (ره ) ارومیه، ادامه داد: دوم بهمن ماه سالگرد به توپ بستن مسجد اعظم مرکز اجتماع انقلابیون ارومیه و قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم پهلوی، برگ زرینی از تاریخ انقلاب و رشادت های مردم ارومیه است و باید این حادثه عظیم همیشه در زنده بماند.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به این که سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به عنوان سالروز تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران نامگذاری شده است، اضافه کرد: حضرت ام البنین نمونه بارز تقوا و اخلاص و ادب در برخورد با اهل بیت علیهم السلام بودند و بنا به فرموده مقام‌معظم رهبری اولین خاکریز مبارزه با دشمنان خود شهدا و دومین خاکریز مهم خانواده های شهداست، فلذا باید مقام و منزلت خانواده های شهدا را گرامی بداریم.

وی با اشاره به این که انتخابات آمریکا و حکومت نظامی حاکم در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از افول آمریکاست، ادامه داد: اوضاع نابسامان آمریکا نشانه افول آمریکاست که هزاران سلاح به دست، امنیت مراسم تحلیف بایدن را تامین می کردند و ادعای برگشت آمریکا به برجام خیال خامی در ذهن غرب زده های وا داده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مسئله برجام و مذاکره با آمریکا را مشروط به رفع کامل تحریم ها دانست و گفت: نباید مسئولین به دنبال مذاکره وگفتگو  با آمریکا و برگشت به برجام باشند، چرا که اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha