جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام آفرین، با اشاره به ضرورت افزایش حضور اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با بالا بردن حضور اجتماعی می‌توانیم به جذب داوطلبان بااستعداد بیشتر امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرکار خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی در راستای ارائه گزارشی روند ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران، با حجت‌الاسلام آفرین، امام جمعه شهر ویس دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام آفرین در این دیدار گفت: تربیت نیروی مؤمن، متعهد و متخصص در تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های اصلی حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی بیان کرد: بانوان طلبه با عنوان «هر سرباز یک یار»، «هر طلبه یک داوطلب» و یا «هر مبلغ یک دعوت» در قالب موشن گرافی، پوستر، دعوت‌نامه دیجیتالی در گروه‌های خود و یا در جمع دوستان و نزدیکان به تبلیغ پذیرش اقدام کنند.

حجت‌الاسلام آفرین، با اشاره به ضرورت افزایش حضور اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: با بالا بردن حضور اجتماعی می‌توانیم به جذب داوطلبان بااستعداد بیشتر امیدوار باشیم.

در پایان، خانم حمیدی، با اشاره به رسالت تبلیغی طلاب خواهر در حوزه، گفت: با لطف الهی فعالیت‌ها و کارهای جهادی حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی در سطح شهرستان بسیار مطلوب بوده و طلاب، مبلغین و دانش‌آموختگان شهر ویس، به صورت خودجوش با تأسیس مهدهای قرآنی و فعالیت در مدارس و مساجد روستاها و مناطق محروم توانستند نقش مؤثری در تربیت نیروی انقلابی داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha