جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شهریاری دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با مهندس بازوند، استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه،، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و هیئت همراه در ادامه سفر به استان کرمانشاه با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار با اشاره به اسلام انگلیسی اظهار داشت: این نوع اسلام به دنبال تفرقه در جهان اسلام است.

وی افزود: امروز اثرات این نوع اسلام را در شبکه های ماهواره ای مشاهده می کنیم که با ساختن فیلم های تفرقه انگیز و فحش و ناسزا به سایر مذاهب اسلامی موجبات تفرقه، درگیری و نزاع و درنهایت جنگ میان امت اسلامی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری با تأکید بر اینکه هر کسی که مسلمان است خونش حرمت دارد، اظهار داشت: هرکسی که شهادتین را گفته، مسلمان است و خونش حرمت دارد.

هوشنگ بازوند نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین شهریاری به استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، منشأ خیر و برکت برای استان باشد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه در ۸ سال دفاع مقدس کارنامه ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی گفت: شیعه و اهل سنت در سطح استان کرمانشاه زندگی مسالمت آمیزی با یکدیگر دارند و اختلافی بین آنها وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha