جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از بخش بانوان در سایت خبرگزاری حوزه

حوزه/ اساتید حوزه علمیه خواهران استان لرستان با حضور در مدرسه علوم و معارف اسلامی شهرستان خرم آباد در راستای جذب خواهران علاقمند این مدرسه به حوزه، فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

اکرم محرابی، معاون آموزش حوه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه مدارس علوم و معارف اسلامی(صدرا) ظرفیتی مناسب برای جذب خواهران علاقمند ورود به حوزه های علمیه هستند، گفت: در این فعالیت تبلیغی اهداف کلی و سیمای تبلیغی حوزه در آینده برای دانش آموزان تشریح و تبیین می شود . 

وی با اشاره به اینکه استقبال خواهران لرستانی برای ثبت نام در حوزه علمیه خواهران مطلوب بوده است، خاطر نشان کرد: امید می رود با همت تبلیغی همه فعالان دینی و نهادهای فرهنگی شاهد استقبال بیشتر خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه باشیم . 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه برای جذب علاقمندان به حوزه علمیه خواهران تدابیر لازم تبلیغی و رسانه ای اندیشیده شده است، گفت: علاوه بر نصب بنر در اماکن پرتردد و سطح شهر و همچنین تبلیغ چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی، تبلیغ در فضای مجازی نیز صورت گرفته و در این راستا کانال ها و گروه های تبلیغی برای جذب خواهران علاقمند به حوزه  در همه مدارس علمیه خواهران استان راه اندازی و ایجاد شده است . 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha