جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رنجبر

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: رنج و بلایی بالاتر از عدم معرفت به جایگاه حضرت علی علیه‌السلام در عالم هستی برای یک انسان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر طی سخنانی در شب میلاد حضرت علی علیه‌السلام در حرم بانوی کرامت اظهار داشت: قسم‌های خداوند در قرآن کریم دارای اسرار و نشان‌دهنده اهمیت موضوع است.

وی افزود: سوگند خداوند به زمان سحر نشان‌دهنده اهمیت سحر است چراکه هر چه وجود دارد در سحر بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر تأکید کرد: ماه رجب ماهی است که با دیگر ماه‌ها و دیگر زمان‌ها فرق دارد و در حقیقت ماه خداوند  و بزرگی است که حسنات در آن چندین برابر و معاصی پاک می‌شود.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: یکی از دلایل باعظمت بودن این ماه به خاطر تولد وجود بابرکت حضرت علی علیه‌السلام می‌باشد که باعث درخشش این ماه عظیم شده است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: رنج و بلایی بالاتر از عدم معرفت به جایگاه حضرت علی علیه‌السلام در عالم هستی برای یک انسان  وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در نگاه حضرت دنیا همانند مزرعه است بدین معنا که هر چه در این دنیا کاشت شود همان برداشت می‌شود و اگر در دنیا بدی کنیم، بدی برداشت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر تأکید کرد: خداوند محسنین را دوست دارد و زمانی که انسان خوبی می‌کند طرف مقابلش خداوند است و خداوند نیز دستگیر و یاری دهنده انسان‌های نیکوکار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha