شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره اخلاق کاربردی ویژه استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ اداره کل تهذیبی تربیتی معاونت فرهنگی با همکاری اداره کل نخبگان و استعدادهای برتر معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دوره «اخلاق کاربردی ویژه استعدادهای برتر» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام آرش رجبی، مدیرکل تهذیبی تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفت و گویی از آغاز برگزاری اولین دوره اخلاق کاربردی ویژه استعدادهای برتر طلاب خواهر سراسر کشور خبر داد.

وی در خصوص این طرح، اظهار داشت: دوره اخلاق کاربردی ویژه استعدادهای برتر با همکاری دو معاونت فرهنگی تبلیغی و پژوهش و به همت اداره تربیت اخلاقی و سبک زندگی و اداره ارتقاء و توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر طراحی و برنامه ریزی شده است.

مدیرکل تهذیبی تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزود: این دوره که برای اولین بار و با هدف آموزش تخصصی اخلاق و بررسی ابعاد مختلف مباحث اخلاقی و کاربرد آن توسط استعدادهای برتر برنامه ریزی شده است به صورت غیرحضوری و برخط برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره اخلاق کاربردی، ۱۴ سرفصل مورد توجه و بررسی قرار می گیرد که برخی از آنها عبارت از «معنویت و نگاه توحیدی»، «شکر»، «صبر و استقامت برای رسیدن به جایگاه رفیع علمی، پژوهشی و اجتماعی»، «فروتنی»، «وفا و اعتدال در مسیر زندگی»، «اخلاص»، «خدمت»، «آزاداندیشی»، «تمرکز»، «تبلیغ»، «تربیت» و ... است.

حجت الاسلام رجبی در پایان گفت: این دوره با بهره مندی از حضور حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی، استاد برجسته حوزه و دانشگاه هر هفته و در طول ترم دوم سال تحصیلی۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹ اجرا و از طریق سامانه سیما، میزکار نخبگان، قابل دسترسی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha