جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه حضور مردم در تمام صحنه‌ها ازجمله انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است، افزود: مهم‌ترین موضوع در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسئولان استانی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه، اظهار کرد: توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب به مردم شرکت گسترده، قانونمند، هوشمندانه و انتخاب فرد اصلح در انتخابات است، بنابراین مردم باید با توجه و هوشیاری در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه حضور مردم در تمام صحنه‌ها ازجمله انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است، افزود: مهم‌ترین موضوع در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کنند، ادامه داد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیانگر وحدت، انسجام و پیوند مردم با ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات در سرنوشت کشور و ملت مؤثر است، اظهار کرد: در وهله بعد باید در انتخابات فرد اصلح را انتخابات کنیم؛ چراکه قرار است سرنوشت این کشور و یا شهر و روستای خود را به مدت ۴ سال به وی بسپاریم.

وی با تأکید بر دقت در انتخاب فرد اصلح، افزود: تمام انسان‌ها تکلیف دارند که این امانت الهی را به اهل آن و کسانی که راه شهدا و انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند بسپارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: باید به کسی رأی بدهیم که امید مستضعفان و محافظ ارزش‌های الهی و پشتوانه نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: البته برنده اصلی در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا همه ما با شرکت در انتخابات درواقع به عزت، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی رأی می‌دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: برنده دیگر در انتخابات نیز فرد یا افرادی است که مورد اقبال مردم قرار گرفته و مسئولیت سنگینی را بر عهده می‌گیرند و باید به تعهدهای خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    برای این که مردم تشویق بشوند در انتخابات شرکت کنند لازم است حضرات آقایانی که قصد دارند بعنوان نامزد خود را مطرح کنند ، اخلاق اسلامی و انسانی را در گفتار و رفتار خود مراعات کنند و به تخریب یکدیگر نپر دازند که روش تبلیغات غلط غربیان و دلسرد کننده شنوندگان و خوانندگان اظهارات آنان است ولی گاهی متأسفانه شاهد چنین بی اخلاقی هائی هستیم و این پرسش مطرح می شود کسی که بخودش دل نمی سوزاند چگونه برای دیگران دلسوز خواهد بود ؟