جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تولید و توزیع ماسک

حوزه/ معاون کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش گفت: طلاب جهادی در همه عرصه‌های مبارزه با بیماری کرونا حضوری فعال داشته و این بار با توجه به وضعیت خوزستان حضور فعال خود را با پویش آمران سلامت به انجام رساندند.

سرکار خانم پورظهیری، معاون کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اظهارداشت: استفاده همگانی از ماسک اقدام مهمی جهت پیشگیری از ویروس کرونا است.

وی افزود: اگرچه استفاده از ماسک به‌تنهایی برای محافظت در برابر ابتلای به کرونا کافی نبوده و باید اقدامات دیگری در کنار آن انجام شود، ولی مطالعات پزشکان نشان داده که استفاده از ماسک درصد بسیار زیادی از ابتلاء به این ویروس خواهد کاست که اگر با تمهیدات دیگر موارد صورت بگیرد، به حول و قوه الهی این بیماری کنترل خواهد شد.

پورظهیری، گفت: در این راستا طلاب مدرسه در  قالب پویش آمران سلامت با حضور در اماکن عمومی و پرتردد همراه با تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و استفاده صحیح از آن وارد میدان تبلیغ شدند.

معاون کانون دانش‌آموختگان با اشاره به همکاری دانشجویان در اجرای این پویش، گفت: چند صد ماسک به همراه پوسترهای تبلیغی پذیرش حوزه به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

وی در پایان گفت: قرار است این برنامه با هدف تأکید بیشتر بر استفاده از ماسک، در روزهای آتی در سطح شهر ادامه داشته باشد که امید است همه مردم بتوانند استفاده از ماسک را به‌عنوان یکی از مسائل روزمره در نظر گیرند تا بتوانیم به کمک همدیگر ویروس منحوس کرونا را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha