پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه گرانی ها نباید بهانه ای برای عدم شرکت در انتخابات باشد، گفت: مسئولان نباید با حرف ها، عملکرد ضعیف و موضع گیری هایشان سرمایه های اجتماعی نظام را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آخرین جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مسئولان نباید با حرف ها، عملکرد ضعیف و موضع گیری هایشان سرمایه های اجتماعی نظام را از بین ببرند.

امام جمعه آران و بیدگل، اتحاد و همدلی را از مهمترین سرمایه های اجتماعی دانست و با بیان اینکه بخش عمده موفقیت های  نظام اسلامی ایران در اتحاد و همدلی بین گروه ها و جناح های سیاسی است، ادامه داد:  قوای سه گانه در صورتی می توانند در پیشبرد اهداف نظام موفق باشند که با حفظ وحدت و همدلی، تحت لوای مقام معظم رهبری قدم بردارند.

وی با بیان اینکه به خاطر مشکلات اقتصادی نباید مردم را به نظام بدبین کنیم، گفت: ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و مسئولان باید پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را برای مردم تبیین کنند.

وی  به شکست سیاسی  و نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و افزود: در حالی که ایران در مبارزه با کرونا در شرایط تحریم خوش درخشید، آمریکا با در اختیار داشتن  بیشترین و مجهز ترین امکانات بهداشتی در صدر آمار فوت شدگان کرونای جهان قرار دارد.

وی ،با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز و فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: روحانیون ضمن پاسخ به شبهات در فضای مجازی، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی تشویق و ترغیب کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، حضور حداکثری در انتخابات را واجب شرعی دانست و با بیان اینکه  گرانی ها نباید بهانه ای برای عدم شرکت در انتخابات باشد، اظهار کرد: نباید به بهانه گرانی، مشکلات اقتصادی و بدعمل کردن بعضی از مسئولان حضور در انتخابات کم رنگ شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha