پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن

حوزه/ محمد علی الحوثی در رابطه با اظهارات آمریکا در خصوص نقش حوثی ها در آینده یمن، گفت: ما می دانیم که اظهارات آمریکا تنها یک سر و صدای رسانه ای است که اعتباری برای آن قائل نیستیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در رابطه با اظهارات آمریکا در خصوص نقش حوثی ها در آینده یمن، گفت: ما می دانیم که اظهارات آمریکا تنها یک سر و صدای رسانه ای است که اعتباری برای آن قائل نیستیم و همچنین انتظار نداریم که آمریکایی ها برای ما در کشورمان نقش تعیین کنند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا به خاطر تسلط یهود بر تصمیم گیری های این کشور، با دشمنی با ملت ها مسیر اشتباه را پیموده است، تصریح کرد: سخن ما مبنی بر "مرگ بر آمریکا" به خاطر این است که آنها حقیقتاً ما را می کشند.

الحوثی اشاره کرد: در کشوری که به گواه جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد در بدترین بحران انسانی به سر می برد، نمی تواند مسائل انسانی را با مسائل نظامی معامله کرد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه مذاکره حوثی ها و آمریکایی ها در کشور عمان، به صورت مستقیم انجام نمی گیرد، افزود: مانعی ندارد که با آمریکایی ها بر سر میز مذاکره بنشینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha