پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه /  به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین  و استاندارپیامی مشترکی صادر کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است

 بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا مائده/۸۲

بیش از ۷ دهه از اشغالگری و کشتار وحشیانه مردم مظلوم سرزمین فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی می گذرد. اگر چه در سال اخیر شاهد بودیم که صهیونیست های خبیث با ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده، خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز و برخی جنایات دیگر قصد تضعیف جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی منطقه را داشتند اما به لطف خدا شرایط تغییر و رژیم غاصب صهیونیستی ضربه های میدانی مهلکی را از سوی یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی منطقه دریافت کرده است. آن ها به خوبی فهمیده اند که با هر خطایی تنها نابودی خود را تسریع می کنند.

 اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به فراگیری ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری راهپیمایی از مردم شریف و انقلابی استان قزوین دعوت می کنیم با شیوه هایی که مغایر با پروتکل های بهداشتی نباشد در روز جمعه آخر ماه رمضان به بزرگداشت روز قدس اهتمام ورزند و صدای مظلومیت مردم سرافراز فلسطین را تکرار کنند.

 عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
 

هدایت‌الله جمالی‌پور

استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha