پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آزادسازی خرمشهر

حوزه/سپاه بیت المقدس کردستان در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه تاریخی و سرنوشت ساز آزاد سازی خرمشهر «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» این حماسه عظیم را الگوی مناسب، مقاومت و عدم تسلیم در مقابل دشمن را ضامن پیروزی ملت عزیز ایران در مقطع تاریخی حاضر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سپاه بیت المقدس کردستان در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه تاریخی و سرنوشت ساز آزاد سازی خرمشهر «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» این حماسه عظیم را الگوی مناسب، مقاومت و عدم تسلیم در مقابل دشمن را ضامن پیروزی ملت عزیز ایران در مقطع تاریخی حاضر دانست.

در متن این بیانیه آمده است:

خرمشهر را خدا آزاد کرد (امام خمینی «ره»)

سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌ مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس، تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه «سوم خرداد» فرا زمانی است،  سوم خرداد، رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.

حقی که توسط اراده الهی پشتیبانی شد و نصر و یاری خداوند متعال رادمردان مؤمنی را شامل گردید که باری تعالی رادریاری اسلام و انقلاب اسلامی یاری دادند.

آزادی خرمشهر قهرمان در عملیات غرور آفرین «بیت‌المقدس» از سویی مبتنی بر بنیان هنجاری دفاعی اسلام ناب صورت گرفت و از طرف دیگر شاکله راهبرد دفاع از ایران اسلامی را بنا نهاد، راهبردی که امروز ماهواره ی محصول آن صبر و استقامت ، تصاویر خود از فضای نیویورک و تل آویو برای کنترل دشمنان اسلام را در اختیار ادامه‌دهندگان راه مقاومت و ایثار قرار می‌دهد.

در عملیات بیت‌المقدس ما آموختیم که اگر قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه ولایت مطلقه فقیه گذاریم می‌توان قدرت‌های ۴۴ گانه پشتیبان صدام و صدامیان را دچار فروپاشی نمود و دشمن نیز آموخت که در برابر این اراده‌های متقی و پولادین یارای  مقاومت ندارد واراده واحد مقاومت قابلیت شبکه شدن در جهان اسلام را دارد آن‌چنان که مشاهده می‌گردد اراده دیروز بزرگ‌مردانی، همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری گردیده است که ایجادکننده شجره‌های شریف، نجیب و مؤمنی با عناوین حزب‌الله، انصارالله، حشد الشعبی، حماس و جهاد شده است.

شاکله‌هایی از جنس ایمان، توکل و اخلاص که در حال خشکانیدن ریشه‌های سلطه و استکبار و حق‌کشی هستند که نمونه بارز آن شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جوانان حزب الله فلسطین است  و دشمنان را به احتیاط در سخن و عمل نسبت به هر گونه محاسبه برای مواجهه با اسلام ناب وادار نموده‌ است و  امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

سپاه بیت المقدس کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فتح خرمشهر و با تبریک سالروز آن پیروزی بزرگ،  به پیشگاه ملت بزرگ ایران اعلام می نماید ضمن تبعیت کامل از فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز در دفاع از انقلاب اسلامی و میهمن عزیزمان و آرمان والای جبهه مقاومت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.  والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

سپاه بیت المقدس استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha