شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام زمانی امام جمعه شهرستان کیار
حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله زمانی

امام جمعه شهرستان کیار گفت: برگزاری انتخابات زمینه حضور مردم برای تغییر شرایط و تعیین مدیران سیاسی، اجرایی با هدف به وجود آوردن شرایط بهتر و دمیدن روح تازه در کالبد مدیریت کشور را فراهم می کند.

حجت‌الاسلام یدالله زمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد، با تبیین نقش انتخابات در حیات سیاسی و مدیریتی کشور اظهار داشت: برگزاری انتخابات زمینه حضور مردم برای تغییر شرایط و تعیین مدیران سیاسی، اجرایی با هدف به وجود آوردن شرایط بهتر و دمیدن روح تازه در کالبد مدیریت کشور را فراهم می کند.

وی تحقق این مهم را در گرو چند مسئله دانست و افزود: حضور کاندیدای توانمند و دارای برنامه‌های کارآمد، یکی از این مسائل مهم است که با درایت و عمل به امر قانون توسط شورای نگهبان عرصه برای تحقق آن فراهم شده است.

امام جمعه شهرستان کیار بیان کرد: ایجاد فضای امن با هدف ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رأی و تبلیغ سالم و توانمندی در مناظرات و استفاده از فضای مجازی و تهیه بسته‌های تشویقی از دیگر عوامل مهم پرشور شدن و تغییرات وضع موجود است.

حجت‌الاسلام زمانی، احساس مسئولیت نهادهای فرهنگی و نیروهای انقلابی را برای تشکیل دولت کارآمد، نکته مهم دیگر برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار این مسئله مهم، تلاش جبهه انقلاب برای به میدان آوردن بخش خاکستری جامعه و تشویق آنها به حضور در انتخابات نیز مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات پیش رو است.

وی تصریح کرد: بعد از موفقیت در انجام مراحل فوق، نوبت به عمل و انجام وعده‌های انتخاباتی می‌رسد که میزان صداقت منتخبین با فعال نمودن بخش های صنعت، کشاورزی و تولید و بهره مندی از مدیران لایق مشخص خواهد شد.

امام جمعه شهرستان کیار در پایان اضافه کرد: امید است وعده‌های انتخاباتی در حد شعار نماند و مردم شاهد تحول مطلوب و تغییر شرایط باشند و اعتماد آنها به حاکمیت جلب شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha