پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این‌که انتخاب درست نیازمند عقل و قدرت انتخاب است، گفت: انتخاب جمهوری اسلامی ایران از طرف مردم انتخاب درستی بود، اما در برخی انتخابات درست انتخاب نکردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند، اظهار کرد: اگر می خواهیم ارزش امام راحل، نظام اسلامی و انقلاب را بفهمیم و تکلیف خود را در حفظ انقلاب بدانیم تنها راه آن توجه به هدف انبیاء،قرآن و عترت است.

وی ضمن اشاره به آیه ۳۶ سوره نحل و با بیان این‌که در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ مردم ایران اسلامی امتحان سختی پیش رو دارند، تصریح کرد: انتظار می‌رود که مردم با توکل به خداوند همانند گذشته از این امتحان سربلند بیرون بیایند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که ۲۸ خرداد روز بیعت با رهبری و حاج قاسم سلیمانی است و باید همه پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با تاکید بر این‌که مشکلات ما با انتخاب نکردن حل نمی‌شود، تصریح کرد: باید مطمئن باشیم که مشکلات ما با درست انتخاب کردن حل می‌شود.


ماندگاری ضمن اشاره به موضوع انتخاب اصلح، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر می‌خواهیم انتخاب درست و کاربردی داشته باشیم بایستی راه اسلام، قرآن و ولایت را انتخاب کنیم و یادمان باشد که مشکل ما با انتخاب نکردن حل نمی‌شود و  انتخاب درست باید مدنظر باشد.

وی هر موفقیتی را مرهون انتخاب درست دانست و یادآور شد: آنچه مسلم است آن که انتخاب درست و اصلح  سودش به جیب ۸۰ میلیون ایرانی می‌رود و بر عکس آن نیز صادق است و چنانچه نادرست انتخاب کنیم، ضررش نصیب ۸۰ میلیون ایرانی خواهد شد.

وی با تاکید بر این نکته که انتخاب درست نیازمند عقل و قدرت انتخاب است، ابراز کرد: پرواضح است که انتخاب جمهوری اسلامی ایران از طرف مردم انتخاب درستی بود، اما در برخی انتخابات، درست انتخاب نکردیم.

 ماندگاری ضمن اشاره بر ضرورت بصیرت در جامعه، گفت: هرچه فهم ما بیشتر، سهم ما بیشتر و خسارت ما کمتر خواهد بود و روحانیون برای تبیین این مسائل در جامعه باید گام بردارند.

وی اضافه کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، جوان‌گرایی، باتقوا و ایمان بودن، قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی، مردمی بودن، با بصیرت و با برنامه بودن، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام، انقلاب و اهداف ملت از ویژگی‌های انتخاب درست و اصلح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که دشمنان هیچ زمانی از دشمنی با ملت شریف ایران لحظه‌ای کوتاهی نکرده‌اند، متذکر شد: مهمترین هدف دشمنان این مرز و بوم آن بوده که با ناامید کردن مردم دباعث شوند تا حضور آنان در انتخابات کمرنگ باشد اما باید به کوری چشم دشمنان حماسه ماندگاری را خلق کنیم.

انتهای خبر/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha