شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن اشاره به این‌که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره در سخنرانی‌هایشان نسبت به انتخاب اصلح تاکید دارند، گفت: با توجه به شرایط امروز، رئیس جمهوری باید انتخاب شود که معتقد به توانمندی‌های داخل باشد و در مسیر شهدا و آرمان‌های شهدا گام بردارد.

 حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی‌ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند ضمن تبریک دهه کرامت و با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: از دیدگاه‌ مقام معظم رهبری مشارکت مهم‌ترین بخش انتخابات است چرا که نظام ما مردمی بوده و تمام مسئولان را مردم انتخاب می‌کنند.

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات و بویژه انتخابات ریاست جمهور هم حق است و هم تکلیف،تصریح کرد: بایستی با مشارکت بالا نظام را تقویت کنیم تا رئیس جمهور بهتر بتواند کارها را پیش ببرد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: در این انتخابات تمام استکبار جمع شده اند تا نگذارند مردم به پای صندوق‌ها بیایند که نباید به حرف این گروه‌ها توجه کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی با تاکید بر این‌که امروز عمده تلاش سیستم‌های اطلاعاتی دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است،عنوان کرد:آنچه مسلم است آن است که این روند از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته اما همواره با روند عکس رفتار مردم مواجه بوده‌اند.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به هجمه کم نظیر دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی و ماهواره ای به منظور دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای،تبیین کرد: مردم باید توجه داشته باشند که هر زمان که ایستادگی کرده اند، دشمن عقب نشسته و هرگاه سست شده اند، دشمن پیشروی کرده است.

 حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی تاکید کرد: در کنار حضور پرشور، مردم باید به انتخاب ر ئیس جمهوری مومن، انقلابی، باکفایت، مدیر، معتقد به توانایی های داخلی و عدالت خواه و ضدفساد نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی ضمن اشاره به این‌که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره در سخنرانی‌هایشان نسبت به انتخاب اصلح تاکید دارند،بیان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه، رییس جمهوری باید انتخاب شود که معتقد به توانمندی‌های داخل باشد و در مسیر شهدا و آرمان‌های شهدا گام بردارد.

 حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی ادامه‌داد: انتخاب رئیس جمهور جهادی، ثمره حضور پرشور مردم در انتخابات است و رسانه‌های بیگانه برای ناامید کردن مردم راهی از پیش نخواهند برد.

وی متذکر شد: بر کسی پوشیده نیست که در کنار نقش مردم مدیریت کلان جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که در شرایط فعلی عملکرد جهادی و انقلابی مدیران را می‌طلبد زیرا با تحقق مدیریت قوی می‌توان بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به این نکته که در کنار اقدامات رسانه‌ای دشمن در راستای ناامید کردن مردم شاهد تحول و پیشرفت در نظام اسلامی هستیم،اذعان داشت: این نوع تحول از صدر اسلام تاکنون بی‌سابقه بوده و روز به روز در حال رشد و پیشروی است.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به"جبهه مقاومت"؛گفت: تاکنون جبهه مقاومت درس خود را به خوبی پس داده است و از دل آن شهدای والامقامی نظیر شهید سلیمانی برای پی ریزی وحدت جهانی اسلامی بیرون آمدند.

وی با اشاره به این‌که بحث انتخابات تجلی حضور مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است،ابراز کرد:مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت نظام می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان این‌که بعد از مقام معظم رهبری بیشترین اختیارات در دست رئیس جمهور است،اظهار داشت:مردم بایدآگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و فردی مردی مقتدر و امتداد دهنده‌ راه شهدا را انتخاب کنند.

انتهای خبر/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha