پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 964227
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
صفحه مجازی علیرضا نخعی پور

حوزه/ سالانه مبلغی در حدود سی میلیون تومان برای تقدیر از کشاورزان نمونه در پرداخت زکات، هزینه می‌شد. وقتی بررسی کردم متوجه شدم این مبلغ صرف خرید لوح تقدیر و قاب عکس‌هایی میشه که هیچ فایده‌ای براشون نداشت!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علیرضا نخعی پور به مناسبت ۲۸ خرداد روزبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

بعد از مدت‌ها موفق شدم محل کارش را ببینم و خداقوتی بگم. چند وقتی بود مسئولیت این اداره به او که جوان خوشفکر و دلسوزی است واگذار شده بود. در بین صحبت‌هامون بیل و قیچی باغبانی و پشم زنی و ارّهِ چیده شده در کمد توجهم را جلب کرد!

- اینها دیگه چیه؟

در پاسخم گفت: قبل از آمدنم به اینجا سالیانه مبلغی در حدود سی میلیون تومان برای تقدیر از کشاورزان نمونه در پرداخت زکات، هزینه می‌شد. وقتی بررسی کردم متوجه شدم این مبلغ صرف خرید لوح تقدیر و قاب عکس‌هایی میشه که هیچ فایده‌ای براشون نداشت! سریع با تبریز ارتباط گرفتم و سفارش بیل و قیچی و... را با قیمت مناسب دادم. از اون روز کشاورزانی که این هدایا تقدیمشون می‌شد خیلی خوش‌شان می‌آمد و کلی تشکر می‌کردند! اینها هم نمونه هستند.

از اتاقش که بیرون آمدم با خودم فکر می‌کردم که اینجا پولی اضافه نشده، فقط با یک تعهد و فکر خلاق، همان هزینه در مسیر درست قرار گرفته! حالا فرض کنید این سی میلیون بشود ۲۴.۲۵۷.۰۷۸.۹۸۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال! و به عنوان بودجه سالانه کشور در اختیار انسانی متعهد و با فکری خلاق قرار بگیرد!

فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور شود...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha