جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 964748
۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
صفحه مجازی محمدرضا جوان آراسته

حوزه/ زمان خیلی زود می‌گذرد، تا دیروز می‌گفتیم می‌شود، نمی‌خواهند یا نمی‌گذارند یا انجام نمی‌دهند، حالا دیگر جاده و اسب مهیا است، نامردیم اگر کار نکنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت پایان انتخابات ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام محمدرضا جوان آراسته در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

تا چند هفته دیگر آقای رئیسی می‌شود رئیس‌جمهور کشور. یعنی باید برای عملی کردن همه حرف‌ها و شعارها و ایده‌هایش که حرف و ایده و شعار خیلی از ما هم بود، مجموعه‌ای از وزرا را انتخاب کند.

این آقایان / خانم‌های وزیر هم باید بیایند یک عالمه مشاور و معاون و مدیر کل و مدیر انتخاب کنند تا حرف‌ها روی زمین نماند.

آن مدیر کل‌ها و معاونین و مدیران هم باید بیایند دنبال آدم‌های به درد بخوری بگردند که هم بلدند کار کنند و هم می‌خواهند کار کنند. تا در نهایت، آن همه ایده و هدف و شعار، تبدیل بشود به کار و برنامه و عمل.

من و شما کجای کاریم؟ ما به چه دردی می‌خوریم؟ کدام بار را می‌توانیم برداریم؟ برای عملی شدن کدام ایده می‌شود روی ما حساب کرد؟ دانش، مهارت، توانایی ما چه چیزی است که پشت‌مان به آن گرم باشد؟ اصلا بگذریم از این‌ها، کار تیمی کردن و تشکیلاتی بودن را بلدیم تا به درد جبهه انقلاب بخوریم؟

ابدا حرف من این نیست که برای به درد خوردن باید برویم و نیروی دولت بشویم، نه. حرفم این است که دولت انقلابی کجا می‌تواند روی ما حساب کند؟

زمان خیلی زود می‌گذرد، تا دیروز می‌گفتیم می‌شود، نمی‌خواهند یا نمی‌گذارند یا انجام نمی‌دهند، حالا دیگر جاده و اسب مهیا است، نامردیم اگر کار نکنیم.

سخت است برایم که بخواهم این‌طور بگویم ولی راستش را بخواهید دیگر خواب برایمان حرام است دوستان، از بس کار روی زمین مانده داریم و قبل از همه آن‌ها نیاز به ساختن خودمان.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha