جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیین افتتاحیه مرکز تخصصی شیعه شناسی امیرالمؤمنین(ع) در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: راه‌اندازی موسسه تخصصی شیعه شناسی یک حلقه‌ی مفقوده در استان خوزستان بود که الحمدالله در حال شکل‌گیری است و بنده از تمام عزیزانی که این ابتکار را در استان ما رقم زدند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین افتتاحیه‌ مرکز تخصصی شیعه شناسی امیرالمؤمنین(ع) اهواز، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، با اشاره به آیه ۷ سوره بینه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَٰئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِیَّةِ»، اظهارداشت: آنگاه‌که آیه خیرالبریه نازل شد، شخصی از پیامبر(ص) سؤال کرد که مصداق این آیه و خیرالبریه چه کسانی هستند؟ حضرت در جواب فرمودند که علی و شیعیانش خیرالبریه هستند.

وی خاطرنشان کرد: درگذر تاریخ دشمنان تلاش بسیاری کردند تا شرایط را برای شیعیان سخت کنند تا اثری از آن‌ها باقی نماند ولی می‌بینید که از انقلاب اسلامی به بعد گرایش به شیعه فراوان شده و علی‌رغم تبلیغات دشمن هم‌اکنون، میلیون‌ها شیعه در سراسر عالم وجود دارند.

وی در ادامه گفت: نسبت به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یعنی امام خمینی(ره) نیز تلاش زیادی صورت گرفت که نام امام را محو و نگذارند این انقلاب به نتیجه رسد، ولی خداوند متعال اراده‌ خود را بر تمامی اراده‌ها غالب کرد و امروز می‌بینید که تنها کشوری که علم و پرچم اهل‌بیت را برافراشته، ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، عنوان داشت: دشمنان در ماه‌های اخیر تلاش بسیاری کردند تا نگذارند مردم در انتخابات شرکت کنند ولی علی‌رغم تمام شیطنت‌ها، مردم ایران بار دیگر حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی در پایان راه‌اندازی موسسه تخصصی شیعه شناسی را حلقه مفقوده فعالیت‌های تخصصی علمی در استان خوزستان دانست و بیان داشت: راه‌اندازی موسسه تخصصی شیعه شناسی یک حلقه‌ی مفقوده در استان خوزستان بود که الحمدالله در حال شکل‌گیری است و بنده از تمام عزیزانی که این ابتکار را در استان ما رقم زدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha