جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی گفت: مرجعیت دینی معتقد است که هیچ امیدی به عراق نیست مگر اینکه انتخابات در زمان معین آن برگزار شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف و عضو هیئت رئیسه مجلس اعلای اسلامی عراق در جلسه ای با حضور مسئولین تشکیلات مجلس اعلا در استان های عراق گفت: مرجعیت دینی معتقد است که هیچ امیدی به عراق نیست مگر اینکه انتخابات در زمان معین آن برگزار شود.

وی به نگرانی هایی که کارشناسان در خصوص تقلب در انتخابات بیان کردند، اشاره کرد و گفت: رژه حشد الشعبی دارای پیام هایی برای داخل و خارج بود و پیام خوبی بود.

امام جمعه اشرف تصریح کرد: حشد الشعبی نیروی قدرتمندی شده و از سلاح پیشرفته برخوردار است.

وی اشاره کرد: مرجعیت معتقد است که مسئله خروج نیرو های بیگانه باید از راه های قانونی انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: رسانه های جهانی مخالف در سه محور با تجربه موفقیت آمیز ما در عراق مقابله می کند و آن عدم توانایی دین، شکست شیعه و عدم توانایی ملت عراق است.

وی ادامه داد: ما باید در سخنرانی و خطابه های خود بر قدرت دین، قدرت شیعه و توانایی ملت عراق تأکید کنیم. شیعه در میان ملت ها از آگاهی و بصیرت بیشتری برخوردار است و علی رغم اینکه ما در شرایط سختی به سر می بریم، عراق محور حرکت و تغییر جهانی خواهد بود.

در این نشست پیرامون محور های مختلف سیاسی، انتخاباتی و خدماتی بحث و گفت‌وگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha