جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان رتبه دوم دبیرخانه های برتر دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) را از آن خود کرد

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خواهران هرمزگان، مقام دوم دبیرخانه های برتر دوازدهمین دوره این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم سمیه احمدی طیفکانی، در حاشیه آئین تقدیر از دبیرخانه‌های برتر دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) بیان کرد: جشنواره علامه حلی(ره) هر ساله برای قشر طلاب خواهر و برادر انجام می‌شود.

وی افزود: آثار ارسال شده در این جشتواره خواهران ۲۳۹ اثر و برادران ۲۰۰ اثر برای دوره دوازدهم بوده که جشنواره برتر و دارای رتبه دوم شده است.

احمدی تصریح کرد: ارتباط مستمر با معاونان مدارس علمیه خواهران و برادران، حضور در آن مدارس و تشویق به حضور حداکثری طلاب جوان، ارسال ۲۱ اثر برگزیده جهت داوری به مرکز، کسب یک  رتبه کشور، رعایت استاندارها در نمره دهی به آثار استانی، رعایت دستورالعمل‌ و آیین نامه‌های ارائه شده از سوی دبیرخانه مرکزی، برگزاری اختتامیه و تقدیر از ارزیابان آثار و برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح، تندیس و جوایز نقدی بخشی از فعالیت های این دبیرخانه در دوره دوازدهم است. 

وی در پایان گفت: هدیه های نقدی که به دبیرخانه های برتر  اعطا می شود، صرف تامین منابع و امور محتوایی  دبیرخانه استانی خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha