جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرسی

حوزه/ کرسی علمی ترویجی «بیماری های واگیردار و حدیث لاعدوی» به همت انجمن حدیث حوزه با همکاری پژوهشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه قرآن و حدیث و دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، مرکز ملی پاسخگویی به شبهات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  کرسی علمی ترویجی «بیماری های واگیردار و حدیث لاعدوی» به همت انجمن حدیث حوزه با همکاری پژوهشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه قرآن و حدیث و دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، مرکز ملی پاسخگویی به شبهات برگزار می شود.

برپایه این گزارش: ارائه دهنده حجت الاسلام محمود کریمیان، ناقد دکتر غلامرضا نورمحمدی و دبیری علمی حجت‌الاسلام علی اکبر خدامیان خواهد بود.

گفتنی است: این کرسی علمی ترویجی که در آن گواهی حضور برای شرکت کنندگان محترم ارائه می گردد،  دوشنبه ۲۸ تیر ماه ساعت ۱۸ خواهد بود و لینک نشست   https://VC۱.qhu.ac.ir/p-neshast/ می باشد.
پخش ازشبکه اینترنتی pasokh.tv،  aparat.com/pasokhtv/live و  instagram.com/pasokhtv امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    این دیگه چه نشستیه؟ لطفا احادیث رو سلیقه ای تبیین نکنید
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام موضوعات این شکلی را به اهلش واگذار کنید مثل متخصصین آزمایشگاه ها و پزشکان و احادیث رو مورد خدشه قرار ندهید. اینگونه که نمی شود از قرآن و حدیث دفاع کرد، شما یک حدیث را از نظر سند و دلالت طبق موضوع فوق ثابت می کنی ولی ناگهان می بینی که متخصصین علوم تجربی با آزمایش های خود، آن حدیث را مورد خدشه قرار خواهند داد. لطفا مسئولین حوزه نشست ها را نظارت کنند و اجازه ندهند هر جلسه ای به نام حوزه تشکیل شود. هنوز آقای تبریزیان را یادمان نرفته که مسئول محترم حوزه فرمودن ما از ایشان برائت می جوییم. پس قبل از اتفاق افتادن برنامه ای مشابه عمل آقای تبریزیان، همین اول کار جلوی این جلسات را بگیرید.