جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: جلسه ارزیابی متقاضیان تدریس مدارس علمیه خواهران استان در شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ملیحه وکیلی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، در گفت‌وگو با حوزه، اظهارداشت: به منظور ارزیابی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، جلسه ارزیابی متقاضیان تدریس، با حضور اساتید ارزیاب حجج الاسلام عادل خجسته پور و اسدالله محمودی، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

وی اضافه کرد: جذب اساتید به صورت سالانه انجام می شود و مدیران مدارس با توجه به برنامه آموزشی دو نیمسال تحصیلی، ظرفیت مورد نیاز خود را به مدیریت استان مرکزی اعلام می‌کنند که امسال برای اولین بار طی فراخوانی عمومی، از کلیه فارغ التحصیلان سطح سه در استان مرکزی جهت ثبت نام دعوت بعمل آمد که پس از ثبت نام متقاضیان تدریس و بررسی شرایط عمومی و اختصاصی، از تعداد ۷۰ نفر ثبت نام کننده، ۵۰ نفر واجد شرایط بوده‌اند.

وکیلی با بیان این که این ارزیابی به مدت چهار روز از تاریخ ۲۶ تیر آغاز شد و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد، عنوان کرد: متقاضیان تدریس، در گرایش فقه و اصول، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ، اخلاق، زن در اسلام مورد ارزیابی قرار گرفتند.

جلسه ارزیابی متقاضیان تدریس مدارس علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha