جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مطیعی

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان گفت: از ظرفیت همه‌ نخبگان و اساتید بزرگوار حوزه و دانشگاه، برای اجرای برنامه ها استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خدارا شاکرم که این ‌مسئولیت به بنده واگذار شده است. امیدواریم رهرو شهدای والامقام، شهدای محراب، مخصوصا شهدای استان و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان خاطر نشان کرد: از مقام معظم رهبری، امام خامنه ای تشکر میکنم که بنده کمترین را مورد تفقد قرار دادند. امیدوارم دعای ایشان برای توفیق در حق بنده مستجاب شود.

وی اظهار کرد: در مورد منزلت و جایگاه آیت الله شاهچراغی، همین بس که پیام مقام معظم رهبری در از خدمات ایشان تجلیل کردند و ان شاءالله  همچون همیشه همواره مورد عنایت ایشان قرار بگیرم.

امام جمعه جدید سمنان گفت: ما باید فرامنطقه ای و فراجناحی بودن و بحث عدالت محوری را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تصریح کرد: شبکه کاملی از علمای بلاد، بخصوص ائمه جمعه در استان، به عنوان شبکه امامت فعال تر شکل گیری خواهد شد و از ظرفیت همه‌ نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه، طی تشکیل کمیته ای ویژه به این‌منظور استفاده خواهد شد.

نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان گفت: برای اینکه از تمام پتانسیل و انرژی جوانان بهره بگیریم، برنامه ویژه ای در نظر خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha