سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ نشست صمیمانه مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با خبرنگاران

حوزه/ نشست صمیمانه مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست صمیمانه مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با جمعی از خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر تبلیغات اسلامی استان خوزستان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، به اهمیت نقش خبرنگاری و روایت گری در حادثه کربلا اشاره کرد و گفت: اگر خبرنگار و روایت گری نبود که حضرت زینب(س) را به ثبت برساند، صدای زینب(س) در کربلا خاموش می‌شد؛ چراکه بخش بسیار زیادی از نقش‌آفرینی‌های کربلا در آن زمان متأسفانه به دست خبرنگارانی نقل‌شده که زیر پرچم مکتب اهل‌بیت (ع) نبوده‌ و مسائل آن دوران با سوء گیری نقل ‌شده است.

وی در خصوص رسالت معنوی خبرنگاران خاطرنشان کرد: به‌راستی که خبرنگار در راستای أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ است؛ زیرا خبرنگاران راویان پیام تبلیغ حسین(ع) هستند و این نگاه شیعه به رسالت خبرنگار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و تأکید بر اجرای مراسمات عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: مراسمات عزاداری محرم برگزار خواهد شد و رعایت پروتکل‌ها نیز مانند سال گذشته می‌باشد با این تفاوت که فارغ از رنگ‌بندی شهرها، مراسمات در فضای باز و با یک‌سوم ظرفیت و همچنین در فضای بسته با سقف حداقل ۶ متر با یک‌چهارم ظرفیت برگزار می شوند اما علاوه بر فاصله‌گذاری و تهویه مناسب، کلیه هیئت داران و رابطان بهداشت باید نسبت به خروج مردم از محل به شکل تدریجی و بافاصله نظارت داشته باشند.

گفتنی است ضمن برگزاری این نشست، خبرنگاران حاضر در برنامه در فضایی کاملاً صمیمانه، به بیان صحبت‌ها و نقطه نظرات خود با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha