جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ پویش «در فراق اربعین» در قالب‌های «عکس‌نوشته، پوستر»، «دلنوشته، خاطره‌نگاری از تشرف‌های پیشین»، «موشن‌گرافی و ویدئوکلیپ»، «پادکست (روضه، مرثیه، مقتل‌خوانی)»، «زیارت‌خوانی دسته‌جمعی اربعین»، «تک‌نوشتار (سوگ نگاره، عبرتانه، دلنوشته)» و «تصاویری از موکب‌ها و پیاده‌روی‌های نمادین» راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه بهرامی عنوان کرد: پویش «در فراق اربعین» با هدف برگزاری پیاده‌روی نمادین و شور حسینی در این ایام از سوی اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: ‌ همه بانوان طلبه، دانش آموختگان و مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

بهرامی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «عکس‌نوشته، پوستر (عکس توسط خود فرد گرفته شده باشد)»، «دلنوشته، خاطره‌نگاری از تشرف‌های پیشین»، «موشن‌گرافی و ویدئوکلیپ»، «پادکست (روضه، مرثیه، مقتل‌خوانی)»، «زیارت‌خوانی دسته‌جمعی اربعین»، «تک‌نوشتار (سوگ نگاره، عبرتانه، دلنوشته)» و «تصاویری از موکب‌ها و پیاده‌روی‌های نمادین» ارائه کنند.

وی، مهلت شرکت در این پویش را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات، به شناسه کاربری admin_mobaleghan@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: پس از بررسی آثار به ۵ اثر برگزیده، هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha