چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رشید قربانی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: طبق آمارهای موجود برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در کردستان به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است و دانش آموزان این استان در مسابقات قرآن و عترت رتبه چهارم کشور را از آن خود کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، امروز در نشست شورای قرآن، عترت و نماز این استان گفت: انس انسان با معنویاتی همانند قرآن و نماز می تواند ما را هم در این دنیا و هم در آخرت سعادتمند نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: خوشبختانه در این مدت که مدارس به خاطر کرونا به تعطیلی کشانده شد بازهم با تمام توان اجازه ندادیم که فعالیت های دینی در حوزه نماز و قرآن متوقف شود و در این مدت همواره نشست ها در این باره به صورت منظم برگزار شده است.

قربانی با اشاره به اینکه آموزش احکام و مسائل شرعی در بین دانش آموزان کردستانی نسبت به دانش آموزان دیگر استان های کشور بسیار ممتازتر می باشد، گفت: در سال تحصیلی جدید وزارت آموزش و پرورش برای تداوم این برنامه های تربیتی و معنوی بخش نامه هایی که ادارات کل استان ها ابلاغ نموده است و ان شاء الله این برنامه ها با جدیت دنبال خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: طبق آمارهای موجود برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در کردستان به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است و دانش آموزان این استان در مسابقات قرآن و عترت رتبه چهارم کشور را از آن خود کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha