پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان طلبه اردکانی، جنایات تروریستی افغانستان را محکوم کردند

طی نشستی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) اردکان، بانوان طلبه، جنایات تروریستی در افغانستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بیرحمانه شیعیان مظلوم افغانستان توسط داعش، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»  ای جنایات را محکوم کردند.

در پایان این مراسم، بیانیه ای قرائت شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نظر می‌رسد دست انتقام ناتو پس از ۲۰سال ریختن خون مردم بی گناه و انهدام زیر ساخت‌ها و نهایتاً شکست و تباهی در افغانستان، از آستین تروریست‌های داعش بیرون آمده است. همان تروریست‌هایی که مدت هاست با نظارت دستگاه‌های امنیتی آمریکای مستکبر، رژیم غاصب کودک کش و رژیم دست نشاندۀ سعودی در ولایت‌های مختلف این کشور محروم و بحران زده مستقر شده اند.

وقوع فاجعه اخیر در مسجد شیعیان قندوز و قندهار نشان داد داعش نبرد نیابتی خود (از سوی آمریکا و ناتو) را با هدف ناامن کردن دائمی افغانستان و ایجاد بحران‌های مستمر در آن آغاز کرده است. این استراتژی، در قاموس سیاست خارجی و امنیتی واشنگتن به گونه‌ای نهادینه شده که سران هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه خود را نسبت به آن پایبند می‌دانند و بر همین اساس دستگاه‌های امنیتی، نظامی و جاسوسی دشمنان جهان اسلام، روی تحرکات داعش در این کشور، حسابی ویژه باز کرده اند. کشتار وحشیانه شیعیان در قندوز و قندهار قسمتی از این بازی خونین و وقیحانه محسوب می‌شود. بدون شک در این معادله، دیگر بهانه‌ای برای سهل انگاری در خصوص حضور داعش در افغانستان وجود ندارد. اکنون زمان خروج کامل امریکا از منطقه و تسویه حساب با تروریسم تکفیری، فرارسیده و باید قبل از گسترش فعالیت‌ها و عملیات‌های سازماندهی شده داعش، مانع سربرآوردن مهره‌های غرب در این کشور و شبه قاره هند شد.

در سکوت مدعیان حقوق بشر، ما طلاب مدرسه علمیه  فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها) و ما شیعیان آل اللّه و منتظران منجی بشریت فریاد عدالت خواهی و حق طلبی خویش را ، در برابر جنایات وحشیانه تروریستی  در مساجد شیعیان ولایات قندوز و قندهار ملت دردمند افغانستان بر می آوریم ، فریاد می کنیم  برای  حمایت از  برادران ، خواهران و کودکانمان   که بی دفاع و در اوج مظلومیت در پیشگاه الهی در خون خویش غلتیدند و مظلومانه به شهادت رسیدند. بر جنایتی که  قلب هر آنکس انسانیت در وجودش زنده است و مدعی حق طلبی و آزادی خواهی بشر است را به درد می آورد و بر ظلمی که پایدار نخواهد ماند.

الله اکبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha