سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عمامه گذاری طلاب خوزستانی

حوزه/ حجت‌الاسلام منصوری، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های تلبس طلاب حوزه علمیه خوزستان در هفته وحدت، گفت: هم‌زمان با میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) ۱۴۰ نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان به لباس مقدس روحانیت، ملبس می‌شوند.

حجت‌الاسلام عباس منصوری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های تلبس طلاب حوزه علمیه خوزستان در هفته وحدت، اظهارداشت: هم‌زمان با میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) مجموعه برنامه‌های تلبس مدارس علمیه خوزستان آغاز شده است.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه شرایط کرونایی خوزستان، برخی از برنامه‌های تلبس را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: به دلیل محدودیت‌های کرونایی، چندین برنامه را تجمیع کرده و به همین دلیل در این ماه صرفاً ۴ برنامه در نظر گرفته شده که دو برنامه ابتدایی در خرمشهر و آبادان برگزار و دو برنامه دیگر نیز در اهواز و شوش اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: پنج‌شنبه‌شب، تعداد ۸۰ نفر از طلاب مدارس علمیه ولی‌عصر(عج)، فاطمیون، امام خمینی(ره)، امام صادق(ع)، آل طیب، خاتم‌الانبیاء(ص) و الغدیر اهواز و همچنین مدارس علمیه سوسنگرد، ایذه و رامهرمز، در مسجد اعظم اهواز معمم می‌شوند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان اضافه کرد: روز جمعه نیز حدود ۴۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش و آیت‌الله قاضی دزفول در محل مدرسه علمیه شوش معمم خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: برنامه های فوق‌الذکر با حضور ویژه آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha