چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس قوه قضاییه در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: مردم خوزستان، حقیقتا سزاوار بهترین ها بوده  و باید بهترین خدمت ها به آنها ارائه شود، ولی متاسفانه برخی مشکلات در اینجا وجود دارد که بحمدالله عزم قوای سه‌گانه بر حل ریشه ای مشکلات این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه، دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسمی وارد اهواز شد.

وی در بدو ورود و در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر خود به خوزستان اظهارداشت: این‌استان دارای ظرفیت های مختلف علمی و اقتصادی است و از جهات مختلف از ویژگی های برجسته و مهمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان خوزستان در طول قرن ها مدافع حریم اهل بیت (ع) و ارزش‌های دینی بوده، ادامه داد: این استان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و در مقاطع مختلف به دفاع از دین و ارزش ها در مقابل مهاجمان بیرونی و توطئه ها برخاسته است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای تصریح کرد: خوزستان در زمان دفاع مقدس، هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شهادتی که امام راحل برای این استان و مردم آن دادند در تاریخ بی مثال است.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: این استان با سابقه تاریخی، علما و دانشمندان مختلف و شاعران بزرگ، افتخارات بزرگی را نصیب خود کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند امکانات مادی مهمی را به استان خوزستان عنایت کرده، گفت: خوزستان از رودهای پرآب، زمین های حاصل خیز، مراکز علمی متعدد، حوزه های علمیه و... به عنوان قطب دوم اقتصادی کشور محسوب می شود؛ لذا این استان نباید بیکاری و مشکلات اقتصادی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای بیان داشت: مردم خوزستان، حقیقتا سزاوار بهترین ها بوده  و باید بهترین خدمت ها به آنها ارائه شود ولی متاسفانه برخی مشکلات در اینجا وجود دارد. 

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم بدهیم تا برای رفع این مشکلات اقدام کنیم گفت: امروز مجلس، قوه قضائیه و رئیس جمهوری نیز مصمم هستند و تلاش های خود را به کار گرفته اند تا مشکلات موجود کشور و بخصوص خوزستان رفع شود.

وی ادامه داد: من نیز به عنوان یک خادم مردم در قوه قضاییه برای بررسی مشکلات خوزستان به اهواز سفر کرده ام تا موضوعات مختلف را بررسی کنم. 

رئیس قوه قضائیه در پایان گفت: تلاش می شود با کمک و همراهی استانداری، نماینده ولی فقیه در استان و نیروهای نظامی و انتظامی مشکلات موجود کاهش یابد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha