دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجلاسیه شورای تخصصی انجمنهای علمی استانها

حوزه/ از کتاب «آشنایی با شوراهای تخصصی دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در استان ها با موضوع اعضای علمی و فعالیت ها» به دست آیت الله اعرافی و آیت الله علیدوست رونمایی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، از کتاب «آشنایی با شوراهای تخصصی دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در استان ها با موضوع اعضای علمی و فعالیت ها» در اجلاسیه مدیران حوزه های استان ها که با حضور آیت الله اعرافی و رؤسای انجمن های علمی حوزه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه برگزار شد رونمایی به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری دبیر انجمن های علمی حوزه در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: بر اساس ظرفیت هایی که در استان ها وجود دارد تصمیم گرفته شد وظایفی برای شعب استانی انجمن های علمی حوزه تعیین گردد.

وی افزود: معرفی اعضای شوراهای تخصصی انجمن های علمی استان ها، پیشینه علمی و تحصیلی آنان و آثار پژوهشی این افراد در این کتاب ارائه شده است.

دبیر انجمن های علمی حوزه تصریح کرد: گزارش عملکرد این شوراها در دو سال اخیر و معرفی برنامه های آن ها در شش ماهه دوم سال تحصیلی جاری از دیگر بخش های کتاب «آشنایی با شوراهای تخصصی دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در استان ها با موضوع اعضای علمی و فعالیت ها» می باشد.

وی خاطرنشان کرد: به طور خلاصه این کتاب به معرفی ظرفیت ها و فعالیت های شوراهای تخصصی انجمن های علمی استان ها در طول دو سال گذشته می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین هاجری به هدف چاپ این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب مخاطب درون سازمانی داشته و برای کل شوراهای تخصصی استان ها، انجمن های علمی و مراکز علمی و آموزشی مرکز مدیریت حوزه ارسال خواهد شد که با این ظرفیت جدید در استان ها آشنا شوند و از آن در برنامه ریزی های خود بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha